Selasa, Mac 02, 2010

Aku Berada Di Laman Rindu

Aku berada di laman rindu
Asyiknya aku dilamun cinta
Aku yang selalu mengharap
CintaMu yang kudus suci itu
Oh Sayang!
Di mana nak ku dambakan hati ini
Tidak terperi rasa rindu ini
Dunia yang kecil manakan dapatku mencariMu
Tidak semudah itu wahai buah hatiku
Teradang begitu resah di hati ini
Rinduku kepadaMu masih di awangan
Mencari tempat berpaut
Sentiasa kupanjatkan doa
Berilah aku kekuatan mengenal diriMu
Aku mahu mendekatiMu
Seperti aku melihat wajahku
Seperti aku memeluk diriku
Orang kata susah
Oh tidak!
Dimanakah kesenangan boleh kucari
Berikanlah aku jalan
Meleraikan rasa rindu ini
MengenaliMu dan kekasihMu
Satu kemestian
Kerana aku berada di laman rinduMu.

"Ya Allah ampunlah diriku yang banyak berdosa ini
Dekatkanlah diriku kepadaMu
Selamanya...."

Tiada ulasan: