Ahad, Februari 21, 2010

Hasrat ke Andalusia Tak Kesampaian

Hari ini 21 Februari 2010, hasratku tak kesampaian. Apa yang tak sampai ialah hajat untuk kursus umrah di Andalusia Travel and Tours tak terlaksana sebab terlalu ramai orang. Bangunan tiga tingkat, penuh. Ramai peserta dan bakal tetamu Makkah terpaksa duduk atas tangga. Sepaputnya boleh lihat live atau melalui skrin tv tapi terpassa menelinga saja.

Rezeki kali ini tak kesampaian lagi agaknya. Dahlah cabaran tiada air, mandi di masjid dan lewat sampai lagi kerana masalah tu. Aku memohon kehadrat Ilahi agar memberi kesenangan dan kemudahan kepada aku sekeluarga serta keredaanNya ketika aku berada di Makkah nanti. Agaknya minggu depan lega sikit. Kalau pergi awal, insyaAllah dapat berkursus dengan selesa.

Ya Allah aku mohon keredaanmu dan semoga aku dan keluarga dapat menunaikan umrah dengan selamat dan dalam peliharaanMu, ya Allah. Ampunkanlah daku. Amin!

Tiada ulasan: